actionlue og lommebøker

Jeg lovet dere bilder av lua jeg sydde til sønnen «in action», og her er den:

Jeg har lært en viktig ting når det gjelder å sy klær, nemlig å vaske stoffene først. Sønnen hadde kastet lua i en søledam i barnehagen, jeg vasket den og VIPS så var den for liten. Heldigvis har jeg mer stoff så det blir nok ei ny lue. Eller ti.

Ble en smule hektet på å sy lommebøker også. Fant en fin-fin beskrivelse på youtube og sydde ivei.

Tadaaa! Nå skal det sies at de tre største er litt for store for lommebøker, ihvertfall etter min smak, så den med fisker på har sønnen fått til å ha tannkost og tannkrem i når han skal på overnattingsbesøk, den med eventyrstoffet har jeg en plan om å gjøre om til eventyrveske (mer om den senere) og den med rutene er VIMTS-veska mi (very important music teacher stuff). Der har jeg gitarstemmer, opptaker, litt ledninger osv. Kom veldig godt med da jeg var vikar for et par uker siden. Den siste, og minste, er lommeboka mi, Har også sydd meg kortmappe! Blir nok litt mer sying i sommer ja!

Om ordknapp

Mamma, kjærest og lærer på 27 år. Ikke nødvendigvis ordknapp, men liker tanken på at det kan finnes en ordknapp. Tenk så fint, en knapp man kan trykke på for å få fem fine ord. Fine ord som filur, lavendel, klem og nesetipp. Denne bloggen er om meg, strikkinga mi og kanskje noen fine ord.
Dette innlegget ble publisert i Glede. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

