Mai mayhem

Jeg fortsetter trenden med å ha det første innlegget i måneden knyttet til en sang. Denne gangen tastet jeg inn may på spotify, og der dukket Imelda May (OBS! nettsiden spiller en sang når du åpner den.. Sånn i tilfelle du har lyden på og er på jobb eller lignende) opp med sangen mayhem. Jeg har ikke hørt noe av denne dama før, men du verden så herlig musikk 🙂 Og det er litt mayhem for tiden. 23 dager igjen til masteroppgaven skal leveres. IIIIIIK!

Det blir lite strikking, men jeg meldte meg på mysteriesokken på et forum jeg er på. Her får vi tilsendt en bit av mønsteret hver uke i fire uker. Forrige mandag kom del 1.

Strikket i sokkegarnet til zen garden i fargen rustic red på pinne 2.5 og 3.

Tror dette kan bli veldig fint.

Om ordknapp

Mamma, kjærest og lærer på 27 år. Ikke nødvendigvis ordknapp, men liker tanken på at det kan finnes en ordknapp. Tenk så fint, en knapp man kan trykke på for å få fem fine ord. Fine ord som filur, lavendel, klem og nesetipp. Denne bloggen er om meg, strikkinga mi og kanskje noen fine ord.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Mai mayhem

  1. Mysteriesokken er spennende! Jeg har ikke motet meg opp enda til å starte på mine. Den egentlige unnskyldningen er at jeg må felle av noen andre sokker først så jeg får ledig pinne. Space invaders’en ble kjempefin! Den ser ut til å ha falt i smak hos modellen også.

  2. Torunn sier:

    Sokkane dine vert kjempefine! Eg har ikkje starta på mine enno, men satsar på å starte i dag, så eg er klar til clue nr 2 kjem i kveld. 😉

  3. sipusa sier:

    Mysteriesokkene ser riktig fine ut:-)
    Nesten så jeg får lyst til å melde meg på selv. Hm….

Legg igjen en kommentar

