Space invaders og uvillig modell

TATATARAAAA (trompetfanfare for den som ikke skjønte det). Jeg er ferdig med space invadersgenseren til sønnen! Strikket den ferdig i går kveld og festet trådene mens sønnen spiste frokost. Jeg ville selvfølgelig ha bilder av genseren mens sønnen hadde den på…

Jeg: Du, kan du stå litt rolig så jeg kan ta et bilde?

Sønnen: Mamma, skooooJeg: Ja, du har sko på deg, men kan du stå litt i ro?

Sønnen: Mamma, UUUUUUUTJeg: Ja, vi skal gå ut snart, men kan jeg få ta bilde eller?

Sønnen: Uuuuut!Jeg ga opp! Jeg prøvde til og med å lokke ham med en bokstavkjeks, men før jeg hadde rukket å ta frem kameraet var kjeksen fortært og sønnen i full fart på nye eventyr. Verden er dermed akkurat som vanlig også etter denne påsken.

Fikk sneket meg til et bilde, uten innhold, før vi gikk til barnehagen.

Den er strikket i smart på pinne 3.0 og 3.5.  Mønsteret er gratis og ligger her. Det er til voksenversjonene, men med litt justeringer og mild banning går det ann å lage en genser til en toåring og. Rundfelling er et must for oss som hater montering!

Sola skinner, genseren er ferdig og jeg har kaffe! Kantinekaffe! Mmmmm!

Om ordknapp

Mamma, kjærest og lærer på 27 år. Ikke nødvendigvis ordknapp, men liker tanken på at det kan finnes en ordknapp. Tenk så fint, en knapp man kan trykke på for å få fem fine ord. Fine ord som filur, lavendel, klem og nesetipp. Denne bloggen er om meg, strikkinga mi og kanskje noen fine ord.
Dette innlegget ble publisert i Glede, Kaffe, Strikking. Bokmerk permalenken.

7 svar til Space invaders og uvillig modell

  1. rigmor sier:

    kjempe stilig!!!! Digger pacman!! Ikke enkelt med små modeller! Men det er jo bra at den går ann å bevege seg i da 😉 ha en flott uke videre!

  2. Rubia sier:

    Knalltøff genser! Ikke alltid enkelt å få tatt bilder med innhold nei. :O)

  3. Marte sier:

    Haha, skikkelig actionbilder 😀 Flott genser!!

  4. Brit sier:

    Kjempe flott genser og tøffe action bilder av spacegutten:)

  5. Frk.Badegakk sier:

    Den ble råtøff! Selv på de mer blørry bildene! =DDD

  6. livm sier:

    Super genser til en livat krabat 🙂

  7. KatrineH sier:

    Kjempetøff genser.

Legg igjen en kommentar

