Ring ring..

Jeg måtte lage meg noen nye ringer her om dagen. Tok frem et gammelt tastatur vi hadde liggende og tok av noen passende taster. Litt lim og voila…

Denne fikk naboen. Det virket som om hun ble glad for den, for noen dager senere kom det bestilling på en til sønnen hennes og. Så han fikk like greit den andre jeg hadde laget. Hvis noen har et behov for en ring så er det bare å rope ut 🙂

Samtidig laget jeg meg noen eventyrknapper. Tror disse blir på en genser eller kjole eller noe sånt til ei lita jente. Hvem vites ikke…

Motiver fra tornerose og den stygge andungen.

Om ordknapp

Mamma, kjærest og lærer på 27 år. Ikke nødvendigvis ordknapp, men liker tanken på at det kan finnes en ordknapp. Tenk så fint, en knapp man kan trykke på for å få fem fine ord. Fine ord som filur, lavendel, klem og nesetipp. Denne bloggen er om meg, strikkinga mi og kanskje noen fine ord.
Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ring ring..

  1. Marieki sier:

    haha, så utrolig kreative ringer! De var morsomme!:D
    Og så søte eventyrknapper:)

  2. irene-w sier:

    så morsomme ringer!!

Legg igjen en kommentar

