Kaffekopp og kaffetanker

Kaffekopp er et fint ord. For meg er det ladet med kos og varme, men også historier. I vårt hjem har vi kun ulike kaffekopper. Ikke noe helt servise her nei. Både jeg og mannen er glad i kopper, og da har det blitt sånn at vi gjerne kjøper en kopp eller to om vi er på ferie eller om vi bare finner en veldig fin kopp. Denne koppen kjøpte han til meg da vi var på vår første tur til Edinburgh. Dermed blir det liksom en liten tilleggsdimensjon til bare kaffen, jeg sitter jo og tenker på det vi gjorde der, og jeg må innrømme at jeg vil tilbake igjen! Snart!

Et lite bilde av den snart ferdige sokken min. To år har jeg brukt på dette paret. Den har, ufortjent, havnet i UFOkassen (kassen for uferdige objekt) gang på gang.

 

Om ordknapp

Mamma, kjærest og lærer på 27 år. Ikke nødvendigvis ordknapp, men liker tanken på at det kan finnes en ordknapp. Tenk så fint, en knapp man kan trykke på for å få fem fine ord. Fine ord som filur, lavendel, klem og nesetipp. Denne bloggen er om meg, strikkinga mi og kanskje noen fine ord.
Dette innlegget ble publisert i Kaffe. Bokmerk permalenken.

5 svar til Kaffekopp og kaffetanker

  1. kamelia sier:

    De sokkene må du bare få ferdig!!! De blir jo superfine! Herlige farger. Så morsomt med kaffekoppene. Er veldig glad i kopper selv også og det hender jeg får noen i gave, bl. a.
    Ha en fin dag!

  2. Hege81 sier:

    Så stilige sokker! 🙂

  3. Epletreet sier:

    De sokkene er jo rålekre!
    Heia, heia, stå på:)

  4. LisaM sier:

    Så fiiine sokker!!!! De må du skynde deg å bli ferdig med ja:)
    Ønsker deg en fin kveld:)

  5. minon sier:

    Noen ganger kunne jeg ønske jeg drakk kaffe for det er så mange søte kaffekopper jeg har lyst på 🙂
    Lykke til med sokkestrikking. Denne du holder på med er kjempefin!

Legg igjen en kommentar

